ΡΟΔΑ

κυλιόμενη εικόνα με ΡΟΔΑ

Δοκιμή Hyundai Kona 1.6 T-GDI 198 PS 7DCT


 

To Hyundai Kona ανανεώθηκε μέσα-έξω, απέκτησε έκδοση N Line και βρίσκεται εν αναμονή της παρουσίασης καθαρόαιμου N, δείγμα του πόσο εστιάζει το κορεατικό κόμπακτ SUV στους ενθουσιώδεις οδηγούς.

Πέρα από τις N επιλογές, οι 198 ίπποι του 1.6 T-GDI προσφέρονται και στο απλό Kona. Αποκλειστικά με το 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη, ξεκινά από τις 23.390 ευρώ και φτάνει μέχρι τις 27.490 ευρώ για την κορυφαία έκδοση και το σύστημα τετρακίνησης. Από τον εξοπλισμό δεν λείπει απολύτως τίποτα, με τις διαφορές μεταξύ Premium και Distinctive να αφορούν λεπτομέρειες, όπως ζάντες 18 αντί 17 ιντσών κλπ.

Η σχεδίαση του Kona ήταν ούτως ή άλλως από τις πιο ξεχωριστές και φρέσκιες στην κατηγορία, πριν το facelift. Οι Κορεάτες περιορίστηκαν σε λίγες αλλαγές, κυρίως στο εμπρός μέρος, προκειμένου να «λειάνουν» τις γραμμές και να τονώσουν την ομοιογένεια. Ο νέος προφυλακτήρας διακρίνεται για την πιο διακριτική εισαγωγή στο κέντρο και τα διαφορετικά φωτιστικά σώματα, ενώ νέα είναι και τα LED ημέρας. Επίσης, αυξάνει το συνολικό μήκος του αυτοκινήτου κατά 40 χλστ. σε σχέση με πριν, φτάνοντας πλέον τα 4.205 χλστ.

Πίσω η διαφοροποίηση είναι μικρότερης έκτασης και περιορίζεται στα νέα γραφικά των φωτιστικών σωμάτων, μαζί με τα LED των φλας που αντικαθιστούν τους πορτοκαλί λαμπτήρες.

…και high tech εσωτερικά

Η προσοχή της Hyundai στράφηκε στην καμπίνα των επιβατών. Η βασική γραμμή του ταμπλό παρέμεινε ως είχε, όπως και τα πλαστικά που είναι σκληρά μα με εξαιρετική συναρμολόγηση και καλό φινίρισμα. Εκεί που το Kona κάνει «raise» είναι στη high tech αύρα. Ο νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10,25 ιντσών συνοδεύεται από μεγαλύτερη οθόνη αφής 8 ιντσών (από 7) στην κορυφή του ταμπλό, αναβαθμίζοντας σημαντικά την τεχνολογική απόχρωση του εσωτερικού. Στο ίδιο μήκος κύματος το σύστημα πολυμέσων, με τις λειτουργίες Android Auto και Apple CarPlay.

Από πλευράς διακόσμου δεν υπήρχε λόγος να αλλάξει κάτι. Οι χώροι είναι άνετοι για τέσσερα ενήλικα άτομα, αλλά πλέον έχουν στη διάθεσή τους περισσότερη «άπλα» για μεταφορά αποσκευών, καθώς το πορτμπαγκάζ αυξήθηκε στα 374 λίτρα (από 361 λτ.). Με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων, φτάνει στα 1.156 λτ.


Διαβάστε περισσότερα στο autogreek >>>