Η Volvo έχει πάρει πολύ «ζεστά» την ηλεκτροποίηση της γκάμας, με το αγοραστικό κοινό να το κάνει ακόμα πιο ένθερμα. Οι Σουηδοί ανακοίνωσαν τις πιο υψηλές πωλήσεις και τα μεγαλύτερα κέρδη σε περίοδο δεύτερου εξαμήνου στην Ιστορία τους κατά τη διάρκεια του 2020, με την σειρά μοντέλων Recharge (ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά) να αντανακλά τη μεγαλύτερη ζήτηση του αγοραστικού κοινού.
Μόνο τα plug-in υβριδικά συνέθεσαν το 30% επί των συνολικών πωλήσεων, καθιστώντας τη φίρμα από το Γκέτεμποργκ ως την κορυφαία premium μάρκα στη Γηραιά Ήπειρο, στη συγκεκριμένη κατηγορία. Μπροστάρης, το XC40. Το αμιγώς ηλεκτρικό Recharge ξεκίνησε την εμπορική του πορεία με sold out, ενώ πολύ καλά πηγαίνει και τα plug-in T4/ T5 Recharge. Στην προκειμένη, δοκιμάζουμε την κορυφαία έκδοση T5, που συνδυάζει τον τρικύλινδρο 1.500άρη τούρμπο των 180 ίππων με ηλεκτροκινητήρα 82 ίππων. Η συνολική απόδοση φτάνει τα 262 άλογα και η τιμή εκκίνησης ορίζεται στις 49.178 ευρώ, φτάνοντας μέχρι τις 54.685 ευρώ για το κορυφαίο R-Design.
Εναλλακτικά υπάρχει το XC40 T4 Recharge, με απόδοση 211 ίππων από το συνδυασμό 1.5T – ηλεκτροκινητήρα, που ξεκινά από τις 49.571 ευρώ (αλλά μια έκδοση πιο πλούσια από τη βασική του T5) και φτάνει στις 50.358 ευρώ.
Απαράλλαχτα επιβλητική εμφάνιση
Με την εξαίρεση της τάπας στο εμπρός αριστερό φτερό για τη φόρτιση, το Recharge δεν διαφέρει σε τίποτα από τα υπόλοιπα XC40. Το επιβλητικό παρουσιαστικό διακρίνεται για την τετράγωνη σχεδίαση, με τη μεγάλη μάσκα εμπρός, τη διαμόρφωση της τρίτης κολώνας και το design των πίσω φωτιστικών σωμάτων, που θυμίζουν μπούμερανγκ, να χαρακτηρίζουν το σουηδικό SUV. Το μαύρο χρώμα του συγκεκριμένου και οι 19άρες ζάντες, εντείνουν ακόμα περισσότερο το status του αυτοκινήτου. Στο ίδιο, περιπετειώδες μήκος κύματος και η απόσταση από το έδαφος, που φτάνει τα 211 χλστ. και είναι από τις μεγαλύτερες που συναντάς σε crossover.