Το VW ID.3 είναι το μοντέλο εκείνο που βάζει τη γερμανική εταιρεία για τα καλά στο παιχνίδι των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Κατά πάσα πιθανότητα, σαν άλλο «σκαθάρι» ή σαν άλλο Golf θα είναι ο leader για τη νέα ηλεκτρική εποχή της VW.
H VW κατά το λανσάρισμα του ID.3, το προσέφερε στο αγοραστικό κοινό σε μια ειδική και πλούσια εξοπλισμένη έκδοση, την ID.3 1st Edition με τους 204 ίππους. Τιμολογιακά ξεκινάει από τα 39.600 ευρώ (34.810 ευρώ με την κρατική επιδότηση). Πλέον υπάρχει και το φθηνότερο ID.3 Pro 145 PS με αυτονομία έως 420 χλμ. και τιμή έπειτα από την κρατική επιδότηση από 29.019 ευρώ. Η δυνατότερη έκδοση με την ονομασία ID.3 Pro Performance, έχει την ίδια αυτονομία (420 χλμ.) αλλά με 204 άλογα. Σε αυτή την περίπτωση η τιμή έπειτα από την κρατική επιδότηση διαμορφώνεται στα 30.278 ευρώ. Για αυτούς που θέλουν να απολαμβάνουν περισσότερα χιλιόμετρα, υπάρχει η έκδοση ID.3 Pro S, με συνολική αυτονομία 550 χλμ. Εδώ και πάλι υπάρχει ο ηλεκτροκινητήρας με τους 204 ίππους, αλλά κοστίζει από 35.777 ευρώ (τελική τιμή με την επιδότηση του κράτους). Σε ότι αφορά το ID.3 1st Edition που δοκιμάσαμε, κινείται από τον ηλεκτροκινητήρα των 204 ίππων. Αυτός τροφοδοτείται από τη μεσαία σε χωρητικότητα μπαταρία των 58 kWh και είναι διαθέσιμο σε 3 διαφορετικές εξοπλιστικές εκδόσεις. Αυτές είναι οι ID.3 1st, ID.3 1st Plus και ID.3 1st Max, με δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε τέσσερα εξωτερικά χρώματα, τα γκρι Moonstone & Manganese, το λευκό Glacier και το τιρκουάζ Makena.