ΡΟΔΑ

κυλιόμενη εικόνα με ΡΟΔΑ

Δοκιμή Peugeot e-2008 136 PS


 

Πλέον η αυτοκίνηση κινείται σε ηλεκτρικούς ρυθμούς, με τις περισσότερες κατασκευάστριες εταιρείες να προσφέρουν κι ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην γκάμα τους. Από την τάση αυτή η Peugeot δεν θα μπορούσε να απέχει και για το λόγο αυτό κατασκεύασε δυο μοντέλα τα e-208 και e-2008.

Η Peugeot έχει πετύχει διάνα με την κατασκευή του 2008, αφού σε σύντομο χρονικό διάστημα έχει κατακτήσει την κορυφή της κατηγορίας των B-SUV στην Ελλάδα και στην Ευρώπη. Μια επιτυχία που η γαλλική μάρκα φιλοδοξεί να διατηρήσει και για την ηλεκτρική έκδοση του με τους 136 ίππους, την οποία και δοκιμάσαμε. Τιμολογιακά τώρα, το νέο Peugeot e-2008 ξεκινάει από τα 36.900 ευρώ στην έκδοση Active, που έπειτα από την κρατική επιδότηση, η τιμή διαμορφώνεται στα 30.948 ευρώ. Ο εξοπλισμός είναι πλούσιος και περιλαμβάνει τα πάντα, όπως θα διαβάσετε αναλυτικά παρακάτω, στον σχετικό πίνακα

Μικρές διαφοροποιήσεις εξωτερικά

Σε επίπεδο σχεδιασμού, το ηλεκτρικό 2008 δεν έχει μεγάλες διαφορές συγκριτικά με τις εκδόσεις με τους θερμικούς κινητήρες. Οι πιο παρατηρητικοί θα εντοπίσετε την εμπρός μάσκα που είναι βαμμένη στην απόχρωση του αμαξώματος, το γράμμα e στα εμπρός φτερά, στην πίσω κολώνα, αλλά και στην πόρτα του πορτ μπαγκάζ, που αναγράφει το e-2008. Φυσικά, από το πίσω μέρος απουσιάζει και η εξάτμιση. Από εκεί κι έπειτα ο άκρως εντυπωσιακός σχεδιασμός του αμαξώματος διατηρείται αναλλοίωτος, όπως ακριβώς ορίζει η σχεδιαστική νόρμα της μάρκας. Έτσι λοιπόν απολαμβάνει κανείς να βλέπει το εμπρόσθιο τμήμα με τα αιχμηρά φωτιστικά σώματα και τα LED ημέρας, που σαν «νυχιές» σκίζουν τον προφυλακτήρα. Εντυπωσιακό είναι όμως και το προφίλ με τις ανάγλυφες ακμές των πίσω θυρών, ενώ πίσω τα μακρόστενα φωτιστικά σώματα, με τα τρία διαγώνια LED συμπληρώνουν ιδανικά το δυναμικό προφίλ του γαλλικού SUV.

Διαβάστε περισσότερα στο autogreek >>>