ΡΟΔΑ

κυλιόμενη εικόνα με ΡΟΔΑ

Δοκιμή Nissan LEAF+ 217 PS


 

Το Nissan LEAF ήταν ένα εκ των πρωτοπόρων ηλεκτρικών αυτοκινήτων, που έφερε τη διαφορετικότητα στον κλάδο της αυτοκίνησης. Κάτι που εκτιμήθηκε από το αγοραστικό κοινό, μιας και την πρώτη γενιά του, τίμησαν περισσότεροι από 500.000 καταναλωτές. Από το 2018 το LEAF έχει περάσει στη 2η γενιά του, η οποία αρχικά εξοπλιζόταν με μια μπαταρία χωρητικότητας 40 kWh. Φτάνοντας στο σήμερα όμως, η Nissan φρόντισε να ρετουσάρει ελαφρώς το ηλεκτρικό της μοντέλο, προσθέτοντας παράλληλα στη γκάμα του και την έκδοση «e.

Έκδοση που, συγκριτικά με τη βασική, διαθέτει μεγαλύτερη χωρητικότητας μπαταρίαισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα, καθώς και δυνατότητα ταχύτερης επαναφόρτισης. Απαραίτητες προσθήκες για να παραμείνει ανταγωνιστικό το LEAF, μιας και τα ανταγωνιστικά ηλεκτρικά μοντέλα ολοένα κι αυξάνονται. Εμείς δοκιμάσαμε την έκδοση LEAF e+ με την μπαταρία των 62 kWh και την ισχύ των 217 ίππων, (διαθέσιμη από την έκδοση N-Connecta A-IVC) που υπόσχεται συνδυαστική αυτονομία 385 χλμ.  Εξοπλιστικά δεν πρόκειται να σας λείψει τίποτε (δείτε τον πίνακα παρακάτω) με την τιμή του να ξεκινάει από τα 39.400 ευρώ (40.400 με το ProPilot). Με την κρατική επιδότηση το ποσό διαμορφώνεται στα 34.634 ευρώ (35.513 ευρώ με ProPilot), ενώ με το πριμ της απόσυρσης η τελική τιμή αγγίζει τα 33.634 ευρώ (34.513).

Στα καλύτερα του!

Σχεδιαστικά τώρα, το Nissan LEAF είναι όμορφο και διακριτικά δυναμικό, με το αμάξωμα να ξεχωρίζει χάρη στο σχεδιαστικό τέχνασμα  της αιωρούμενης οροφής. Το εμπρόσθιο τμήμα διακρίνεται επίσης με τη χαρακτηριστική γρίλια V-Motion, στην οποία διακρίνονται οι μπλε λεπτομέρειες με το τρισδιάστατο σχέδιο. Αντίστοιχα δυναμικό είναι και το πίσω μέρος του LEAF, χάρη στα όμορφα φωτιστικά σώματα, αλλά και τον κομψό διαχύτη στο κατώτερο σημείο του προφυλακτήρα. Η εμφάνιση του Nissan συμπληρώνεται από τις ζάντες των 17 ιντσών, που σύμφωνα με την Ιαπωνική εταιρεία είναι εμπνευσμένες από το GT-R.

Υπέροχο και στο εσωτερικό

Αντίστοιχα κι η καμπίνα του LEAF διακρίνεται για την ποιοτική κι ευρύχωρη κατασκευή της. Ο οδηγός κάθεται ψηλά, λόγω της τοποθέτησης των μπαταριών στο πάτωμα, κάτι που ενισχύει κατά πολύ την περιφερειακή ορατότητα, συνδυαστικά με τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες. Αυτό όμως που θα τον ενοχλήσει είναι η απουσία της ρύθμισης του βάθους του τιμονιού, το οποίο μόνο πάνω – κάτω μπορείτε να το φέρετε στα μέτρα σας.

Από την άλλη το ταμπλό είναι κατασκευασμένο από καλής ποιότητας μαλακά και σκληρά πλαστικά με καλή συναρμογή. Το βλέμμα να τραβάει η οθόνη αφής των 8 ιντσών στο ανώτερο σημείο της κεντρικής κονσόλας, ενώ εντυπωσιακός είναι κι ο πίνακας οργάνων. Αυτός είναι «υβριδικός» μιας και έχει μια χωριστή ψηφιακή οθόνη κι ένα κλασικό ταχύμετρο. Στην οθόνη απεικονίζονται σημαντικές πληροφορίες, τόσο για τα ποσοστά φόρτισηςαυτονομίαςκατανάλωσηςανάκτησης ενέργειας κι άλλα πολλά. Μια ακόμη χρήσιμη πληροφορία είναι κι η απεικόνιση του χρόνου πλήρους φόρτισης σε όποιο επίπεδο βρίσκεται η μπαταρία. Τέλος, πραγματικό κόσμημα και φουτουριστική πινελιά είναι ο λεβιές του κιβωτίου μιας σχέσης. Σε ότι αφορά τους χώρους επιβατών, το LEAF είναι άνετο για τέσσερις φιλοξενούμενους, οι οποίοι θα εκτιμήσουν τα πολύ αναπαυτικά καθίσματα, Όμως μειονέκτημα αποτελεί το ψηλό κεντρικό τούνελ. Εξαιρετικός είναι κι ο χώρος αποσκευών που αγγίζει τα 435 λίτρα.

Διαβάστε περισσότερα στο autogreek >>>