Είναι γεγονός πως η SEAT έχει κάνει σημαντική πρόοδο σε ότι αφορά τα αυτοκίνητα που προσφέρει στους υποψήφιους πελάτες της. Πλέον τα νέα μοντέλα της διακρίνονται για τη δυναμική τους εμφάνιση, την ποιότητά τους, την γκάμα των αποδοτικών κινητήρων, αλλά και την πολύ καλή οδική τους συμπεριφορά.
Ένα καλό παράδειγμα που περικλείει όλα τα παραπάνω, είναι το νέο SEAT Leon, που αισίως έχει περάσει στην 4η γενιά του. Το ισπανικό μικρομεσαίο δραστηριοποιείται σε μια κατηγορία με έντονο ανταγωνισμό, με πλήθος μοντέλων που έχουν εδραιωθεί για τα καλά στην συνείδηση του κοινού. Όμως η SEAT προσφέρει το Leon πιο ολοκληρωμένο από ποτέ κι εμείς το δοκιμάζουμε στην σπορτίφ έκδοση FR. Καρδιά της είναι ο ήπια υβριδικός υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 1.5 eTSI απόδοσης 150 ίππων, σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG επτά σχέσεων.
Τιμολογιακά, το SEAT Leon στην συγκεκριμένη έκδοση FR, με το υβριδικό πακέτο και το αυτόματο κιβώτιο ξεκινάει από τα 25.290 ευρώ (26.490 η FR Plus έκδοση) και ενσωματώνει όλες τις απαραίτητες ηλεκτρικές ευκολίες άνεσης κι ασφάλειας, (δείτε και τον πίνακα στο τέλος της δοκιμής). Με την ίδια τεχνολογία κίνησης είναι διαθέσιμη η πιο προσιτή έκδοση Style, με τιμή από 23.790 ευρώ.
Αγριεμένο!
Η 4η γενιά του SEAT Leon μπορεί να βασίζεται στην 8η γενιά του VW Golf, όμως ουδεμία άλλη ομοιότητα έχουν τα δυο αυτοκίνητα. Το Leon με την πρώτη ματιά σου ξεκαθαρίζει πως δεν αστειεύεται και θέλει να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία του, με τις περισσότερες από 2,2 εκατ. πωλήσεις στην καριέρα του. Ξεκινώντας με την εμφάνιση, οι σχεδιαστές φρόντισαν να συνεχίσουν και να βελτιώσουν το ομολογουμένως αθλητικό παρουσιαστικό που μας έχουν συνηθίσει στο Leon. Κι αυτό παρά το γεγονός πως μάκρυνε κατά 86 χλστ. συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο, (το μήκος του να αγγίζει τα 4.368 χλστ.), ενώ προσφέρεται αποκλειστικά ως 5θύρο ή Sportstourer.
Το βλέμμα σας θα επικεντρωθεί στα εντυπωσιακά κι αιχμηρά LED φώτα, που συνδυαστικά με την νέα μάσκα δημιουργούν ένα αρκετά άγριο μούτρο. Εξίσου δυναμικό είναι όμως και το οπίσθιο τμήμα του νέου Leon όπου υπάρχουν έντονες νευρώσεις, οι οποίες «δένουν» υπέροχα με τους τονισμένους ώμους του αμαξώματος. Ιδιαίτερη αναφορά αξίζει στα τριγωνικά φώτα, αλλά και στην φωτιζόμενη φάσα που τα ενώνει. Στο σύνολό του, το νέο Leon έχει ένα αξιομνημόνευτο παρουσιαστικό, που στην έκδοση FR ενισχύεται ακόμα περισσότερο με τις σκουρόχρωμες λεπτομέρειες, αλλά και τις υπέροχες ζάντες των 18 ιντσών.